ببینید ؛حسام‌الدین آشنا:  تاریخ نگاری زنده کار خبرنگارها است

حسام‌الدین آشنا در جمع تحریریه خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به فایل‌های تاریخی بنیاد مطالعات ایران گفت: سوال این است که بالاخره آقای ثابتی نسبتش با تلویزیون چیست؟ چرا به تلویزیون آمده است؟ چرا سخنگوی دستگاه امنیتی، شخصیت رسانه ای شده است.

خبرگزاری خبرآنلاین در 17 مردادماه امسال یعنی «روز خبرنگار»، میزبان شخصیت هایی برجسته و شاخص از حوزه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و ...در جمع تحریریه خود بود.

حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در دولت دوازدهم از جمله این مهمانان بود که در جمع اعضای تحریریه خبرآنلاین گفت: « تاریخ نگاری زنده کار خبرنگارها است. چیزهایی که خبرنگارها تولید می کنند در یک دوره طولانی تر می تواند تبدیل به روال های تاریخی شود.»

وی در ادامه گریزی به فایل‌های تاریخی بنیاد مطالعات ایران زد و بیان کرد: «سوال این است که بالاخره آقای ثابتی نسبتش با تلویزیون چیست؟ چرا به تلویزیون آمده است؟ چرا سخنگوی دستگاه امنیتی، شخصیت رسانه ای شده است. برای تهییج، نمی گویم پاسخش چه بود. ولی آموزنده است. از این بابت که  به این نتیجه می رسد که اگر ما اطلاع رسانی در حوزه تروریسم – به آن معنا که آن ها بیان می کنند – تروریسم ریشه پیدا می کند و ما باید مبارزه علنی در افکار عمومی با تروریسم انجام دهیم.»

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر